Forex nokia asha


NOKIA. Platforma Asha odblokowuje możliwości smartfona na poziomie poniżej 100 USD dla programistów Nowa platforma Asha zapewnia programistom stałą jakość aplikacji w najszybciej rozwijającej się kategorii smartfonów w New Delhi, Indiach i Espoo w Finlandii - Nokia ogłosiła dziś globalną inicjatywę odblokowania sub-100 USD rynek smartfonów dla programistów wraz z wydaniem platformy Nokia Asha. Nokia ogłosiła także Nokia Asha 501, pierwszy smartfon zbudowany na nową platformę. Programiści piszący aplikacje na telefon Nokia Asha 501 docierają do wszystkich smartfonów opartych na nowej platformie Asha bez konieczności ponownego pisania kodu. Nokia spodziewa się sprzedać 100 milionów smartfonów nowej generacji Asha w nadchodzących latach, zaczynając od Nokia Asha 501. Widzieliśmy ogromny wzrost popytu na aplikacje dla naszych smartfonów Asha, o czym świadczy wzrost liczby pobrań w Nokia Store, - powiedział Marco Argenti, szef działu Developer Experiences w firmie Nokia. Konsumenci oczekują wysokiej jakości aplikacji w każdym punkcie cenowym. Dzięki nowej platformie Asha programiści będą zachęcani do dostarczania wysokiej jakości aplikacji, które wcześniej znajdowały się tylko na zaawansowanych smartfonach, dzięki niespotykanym wolumenom i możliwościom dotarcia do nich za pośrednictwem jednego kanału dystrybucji i jednej platformy. Wiele popularnych aplikacji jest już dostępnych lub opracowywanych na platformę Nokia Asha, w tym CNN, eBuddy, ESPN, Facebook, Foursquare, Line, LinkedIn, Nimbuzz, Pictelligent, The Weather Channel, Twitter, WeChat, World of Red Bull i gry z Electronic Arts, Gameloft, Indiagames, Namco-Bandai i Reliance Games. WhatsApp i inni kluczowi partnerzy nadal odkrywają nowe Asha. Programiści otrzymają także łatwe w użyciu narzędzia programistyczne i więcej sposobów na sprzedawanie i promowanie aplikacji, w tym nowego narzędzia Nokia In-App Payment. Nowe narzędzia aplikacji Nokia Asha SDK 1.0 i Nokia Asha. Nowy pakiet oprogramowania Nokia Asha Software Development Kit 1.0 to pakiet narzędzi wspierających opracowywanie, testowanie, pakowanie i wdrażanie aplikacji Java na platformie Nokia Asha. Nowe narzędzia aplikacji internetowej Nokia Asha obejmują środowisko programowania aplikacji internetowych (WDE), zintegrowane środowisko programistyczne (IDE), za pomocą którego programiści mogą tworzyć i edytować swoje aplikacje sieciowe Web Asystent Nokia Asha, aby pomóc programistom w debugowaniu i sprawdzaniu elementów w swoich aplikacjach internetowych. oraz nowe narzędzie Web Designer Tool do tworzenia wspaniałych wrażeń dla ich aplikacji internetowych. Nokia In-App Payment Nokia ogłosiła także nowe narzędzie Nokia In-App Payment, które ma ułatwić programistom sprzedaż treści z poziomu aplikacji. Zapewnia konsumentom prostą i bezpieczną obsługę zakupów oraz przejrzyste płatności dla programistów. Nokia In-App Payment będzie również dostępna dla istniejących telefonów Asha i Series 40, takich jak Nokia 301. Nokia wyda publiczną wersję beta płatności Nokia w aplikacji w ciągu najbliższych tygodni. Programiści mogą zarejestrować się w wersji beta pod adresem developer. nokiainapppayment: file: Z: Media20Relations20team20folderPressReleases20170520May202017developer. nokiainapppayment. Wsparcie dla programistów dla nowej platformy Nokia Asha Dennis Crowley, CEO i współzałożyciel Foursquare: Nokia jest cenionym partnerem Foursquare. Nowa aplikacja Foursquare na Asha zapewnia fantastyczne funkcje wyszukiwania i odkrywania, aby pomóc ludziom w jak najlepszym korzystaniu z tego, gdzie się znajdują. Rozpoczynając nową falę nowych smartfonów Asha, czekamy na udostępnienie Foursquare milionom klientów Asha na całym świecie. Michael Fisher, dyrektor Mobile Business Development, Twitter. Integracja Twitters z nową platformą Asha, wraz z wstępnie załadowaną aplikacją Twittera, która jest dostarczana na urządzeniach Nokia, oferuje użytkownikom bogatszą funkcjonalność na Twitterze. Niezależnie od tego, czy chcesz udostępnić zdjęcie lub artykuł, nawiązać kontakt z ludźmi, czy dowiedzieć się, co dzieje się na całym świecie, możesz teraz łatwiej niż kiedykolwiek korzystać z Twittera na tej rodzinie urządzeń. Sebastien Thevenet, dyrektor generalny SEA-Pacific, Gameloft: Jako wieloletni partner Nokias, z 200 milionami pobrań nagranych w sklepie Nokia, Gameloft jest zachwycony, że oferuje cztery fabrycznie załadowane gry wysokiej jakości w wersji Nokia Asha 501 (Assassins Creed 3, Bubble Bash 3, Real Football 2017, Little Big City) i ogólnie ponad 30 gier do pobrania w Nokia Store na torze. Te nowatorskie tytuły to gry Try and Buy i Free to Play, wykorzystujące w pełni możliwości Asha Full Touch i unikalny interfejs użytkownika, oferujący naprawdę wrażenia w grach na smartfony na wyciągnięcie ręki. Akira Morikawa, dyrektor generalny Line Corporation: Lines partnerstwo z Nokia jest bardzo ważne i będzie kontynuowane w nowej wersji Asha. Dostarczanie Linii na nowe Asha jest wyrazem naszego zaangażowania w zapewnienie, że ludzie na całym świecie doświadczą radości z komunikacji za pośrednictwem smartfonów Line on Asha. Manish Agarwal, CEO, Reliance Games: Reliance Games i Nokia wspólnie wykazały potęgę zlokalizowanej treści i platformy dystrybucji w Indiach. Nasza współpraca z Nokia jest dla nas bardzo cenną współpracą, aby zademonstrować siłę GoLocal. Reliance Games angażuje się w tworzenie gier na lokalne tematy na nowej platformie Asha i zapewnia rozrywkę milionom ludzi na całym świecie, współpracując ściśle z lokalnymi zespołami Nokia w Indiach, regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej i innych rozwijających się rynkach. Keshav Bajaj, wiceprezes ds. Rozwoju biznesu, Nimbuzz: Większość z 150 milionów i liczących użytkowników Nimbuzz pochodzi z rynków, na których Nokia Asha nadal zyskuje na popularności, w tym w Indiach, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie iw Afryce. Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że aplikacja zbudowana jest wyłącznie na nowej platformie Asha, aby zapewnić użytkownikom jak najlepszą obsługę. Jest to kolejna inicjatywa Nimbuzz dla jednego z najbardziej ekskluzywnych partnerów - Nokii. Alex Adjadj, dyrektor ds. Rozwoju strategicznego, marketing w marketingu mobilnym, Namco-Bandai: NAMCO BANDAI rozwija gry mobilne od ponad 10 lat, ale wciąż istnieją regiony świata, w których użytkownicy nie widzieli ani nie odtwarzali PAC-MAN. Nasze 22 tytuły dostępne w 13 wersjach językowych dla telefonu Nokia Asha 501 są świadectwem naszego zaangażowania w Nokia, aby zapewnić użytkownikom mobilnym wszystkie dane demograficzne i budżety. Ramesh Kumar, szef ESPNcricinfo i ESPN Digital Media India: Biorąc pod uwagę popularność urządzeń Asha, aplikacja ESPNcricinfo na platformie Asha 2017 to dynamiczny sposób dotarcia do rosnącej liczby użytkowników mobilnych na wschodzących rynkach. Jest to bogata platforma, na której aplikacja ESPNcricinfo może zapewnić kompleksową obsługę krykieta, dostosowaną do bieżących potrzeb dzisiejszych zapalonych fanów, w tym słynne relacje z meczów, najnowsze wiadomości, wnikliwe artykuły redakcyjne obejmujące międzynarodową grę krykietową - wszystkie krawcy - stworzony do konsumpcji mobilnej. PRZEGLĄDANIE PERSPEKTYWY Należy zauważyć, że Nokia i jej firma są narażeni na różne rodzaje ryzyka i niepewności, a niektóre stwierdzenia w niniejszym dokumencie, które nie są faktami historycznymi, są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość, w tym, między innymi, dotyczącymi: A) oczekiwanych planów i korzyści naszej współpracy z firmą Microsoft w celu połączenia uzupełniających się zasobów i wiedzy specjalistycznej w celu stworzenia globalnego mobilnego ekosystemu dla smartfonów B) czasu i spodziewanych korzyści naszych strategii, w tym oczekiwanych operacyjnych i finansowych korzyści i celów, a także zmian w strukturze przywództwa i operacyjnej C) terminy dostaw naszych produktów i usług D) nasza zdolność do innowacji, rozwoju, realizacji i komercjalizacji nowych technologii, produktów i usług E) oczekiwania dotyczące zmian rynkowych i zmian strukturalnych F) oczekiwań i celów dotyczących wielkości naszej branży, udziału w rynku, ceny, sprzedaż netto i marże naszych produktów i usług G) oczekiwania i t argets dotyczące naszych priorytetów operacyjnych i wyników operacji H) oczekiwań i celów dotyczących współpracy i porozumień partnerskich I) wyniku toczących się i zagrożonych sporów, postępowań regulacyjnych lub dochodzeń prowadzonych przez władze J) oczekiwań dotyczących pomyślnego zakończenia restrukturyzacji, inwestycji, przejęć i zbycia terminowo i nasza zdolność do osiągnięcia celów finansowych i operacyjnych ustalonych w związku z takimi restrukturyzacjami, inwestycjami, przejęciami i zbyciem aktywów oraz K) oświadczenia poprzedzone wierze, oczekiwaniu, przewidywaniu, przewidywaniu, celowaniu, oszacowaniu, zaprojektowaniu, celowaniu, planach , zamierza, będzie lub podobne wyrażenia. Stwierdzenia te opierają się na najlepszych założeniach i przekonaniach kierownictwa w świetle informacji obecnie dostępnych. Ponieważ wiążą się z ryzykiem i niepewnością, rzeczywiste wyniki mogą się znacznie różnić od wyników, których obecnie oczekujemy. Czynniki, w tym ryzyka i niepewności, które mogą powodować te różnice, obejmują między innymi: 1) naszą zdolność do uczynienia ekosystemu Windows Phone konkurencyjnym i opłacalnym globalnym ekosystemem, który osiąga odpowiednią skalę, wartość i atrakcyjność dla odpowiednich uczestników rynku, czyniąc Nokia produkty z Windows Phone to konkurencyjny wybór dla konsumentów 2) nasz sukces na rynku smartfonów, w tym nasza zdolność do wprowadzania i wprowadzania do obrotu ilości atrakcyjnych, konkurencyjnych cenowo produktów Nokia z systemem Windows Phone, które są pozytywnie odróżnione od produktów konkurencji, zarówno na zewnątrz, jak i na zewnątrz w ramach ekosystemu Windows Phone 3) nasza zdolność do tworzenia atrakcyjnych i konkurencyjnych urządzeń w naszej komórce telefonii komórkowej, w tym telefony z funkcjami i urządzenia z funkcjami, takimi jak pełny dotyk, który można sklasyfikować jako smartfony, w sposób szybki i oszczędny, z różnym sprzętem , oprogramowanie, zlokalizowane usługi i aplikacje 4) suc w sprawie naszej strategii TUTAJ, w tym naszej zdolności do tworzenia udanej platformy opartej na lokalizacji i rozszerzania naszych usług opartych na lokalizacji na urządzenia i systemy operacyjne 5) naszej zdolności do zapewniania wsparcia dla naszych usług Device amp Services oraz utrzymywania bieżących i tworzenia nowych źródeł dochody z naszych zasobów usługowych i handlowych opartych na lokalizacji 6) nasza zdolność do ochrony licznych opatentowanych, znormalizowanych lub zastrzeżonych technologii przed naruszeniem przez osoby trzecie lub działania mające na celu unieważnienie praw własności intelektualnej tych technologii 7) nasza zdolność do utrzymania istniejących źródeł własności intelektualnej powiązane dochody i ustanowienie nowych takich źródeł 8) intensywność konkurencji na różnych rynkach, na których prowadzimy działalność, a także nasza zdolność do utrzymania lub poprawy naszej pozycji rynkowej lub z powodzeniem reagować na zmiany w otoczeniu konkurencyjnym 9) nasza zdolność do utrzymania tempa i zwiększenia naszej szybkość innowacji, rozwój produktu i wykonanie w celu wprowadzenia nowego inno efektywne i konkurencyjne produkty mobilne oraz usługi oparte na lokalizacji lub inne usługi na rynku w odpowiednim czasie 10) sukces naszego partnerstwa z Microsoft w związku z ekosystemem Windows Phone 11) nasza zdolność do sprawnego i sprawnego wdrażania planowanych zmian w naszej działalności operacyjnej struktura i osiąganie ukierunkowanych korzyści i redukcji kosztów operacyjnych 12) nasza zdolność do zatrzymywania, motywowania, rozwijania i rekrutowania odpowiednio wykwalifikowanych pracowników 13) nasza zależność od rozwoju branży telefonii komórkowej i łączności, w tym usług lokalizacyjnych i innych usług, w wielu zróżnicowane rynki, a także ogólna sytuacja gospodarcza na całym świecie i na poziomie regionalnym 14) nasza zdolność do utrzymywania i wykorzystywania naszych tradycyjnych atutów na rynku produktów mobilnych, zwłaszcza jeśli nie jesteśmy w stanie utrzymać lojalności naszych operatorów komórkowych i dystrybutorów oraz konsumentów realizacji naszych strategii lub innych czynników 15) wydajność strony, z którymi współpracujemy i współpracujemy, w tym Microsoft i nasza zdolność do osiągnięcia udanej współpracy lub uzgodnień partnerskich 16) nasza zdolność do dostarczania naszych produktów mobilnych z zyskiem, zgodnie z wymaganiami jakościowymi i na czas, zwłaszcza jeśli ograniczona liczba dostawców, od których jesteśmy zależni , z których wiele jest skoncentrowanych geograficznie z większością z Azji, nie dostarczają wystarczającej ilości w pełni funkcjonalnych produktów, komponentów, podzespołów, oprogramowania i usług na korzystnych warunkach i zgodnie z naszymi wymaganiami dostawcy 17) nasza zdolność do wydajnego zarządzania nasza produkcja i logistyka, jak również zapewnienie jakości, bezpieczeństwa, bezpieczeństwa i terminowości dostaw naszych produktów i usług 18) wszelkie rzeczywiste lub nawet domniemane wady lub inne problemy związane z jakością, bezpieczeństwem i ochroną naszych produktów 19) wszelka nieefektywność, nieprawidłowe działanie lub zakłócenie działania systemu lub sieci, na którym opiera się nasza działalność 20) wpływ naruszenia bezpieczeństwa cybernetycznego lub innych czynników prowadzące do faktycznej lub domniemanej utraty, niewłaściwego ujawnienia lub wycieku danych osobowych lub konsumenckich zebranych przez nas lub naszych partnerów lub podwykonawców, udostępnionych nam lub przechowywanych w naszych produktach lub przez nie 21) naszej zdolności do skutecznego zarządzania ceną naszych produktów oraz koszty związane z naszymi produktami i naszymi operacjami 22) potencjalne skomplikowane kwestie podatkowe i zobowiązania, które możemy napotkać, w tym obowiązek płacenia dodatkowych podatków w różnych jurysdykcjach oraz nasze rzeczywiste lub przewidywane wyniki, między innymi, mogą skutkować dodatkowymi opłatami związanymi z odroczonym terminem płatności aktywa podatkowe 23) wahania kursów walutowych, w szczególności między euro, które jest naszą walutą sprawozdawczą, a dolarem amerykańskim, jenem japońskim i chińskim juanem, a także niektórymi innymi walutami 24) naszą zdolność do ochrony technologii, które my lub inni opracowują lub na które udzielamy licencji, od stwierdzeń, że naruszamy prawa własności intelektualnej stron trzecich, a także nasze nieograniczone użycie w reklamach akceptowalne warunki niektórych technologii w naszych produktach i usługach 25) wpływ rozwoju gospodarczego, regulacyjnego, politycznego lub innego na naszą sprzedaż, zakłady produkcyjne i aktywa zlokalizowane w krajach rynków wschodzących, a także wpływ przepisów na import do tych krajów 26 ) wpływ zmian i egzekwowania polityk rządowych, standardów technicznych, polityk handlowych, przepisów ustawowych lub wykonawczych w krajach, w których nasze aktywa są zlokalizowane i gdzie prowadzimy działalność 27) dochodzenia lub roszczenia stron umowy w odniesieniu do wyjść z krajów, obszarów lub ustalenia umowne 28) niekorzystne wyniki sporów sądowych, postępowań regulacyjnych lub dochodzeń prowadzonych przez organy 29) zarzutów o możliwym ryzyku dla zdrowia powodowanym przez pola elektromagnetyczne generowane przez stacje bazowe i urządzenia mobilne oraz o procesy sądowe i reklamę z nimi związane, niezależnie od zasług 30) Nokia Siemens Networks sukces na rynku mobilnej infrastruktury szerokopasmowej i powiązanych usług oraz zdolność do efektywnego, opłacalnego i terminowego dostosowywania działalności i operacji do zróżnicowanych potrzeb swoich klientów 31) Zdolność Nokia Siemens Networks do utrzymania i poprawy swojej pozycji rynkowej oraz skutecznego reagowania na zmiany i konkurencję na rynku mobilnej sieci szerokopasmowej i usług powiązanych 32 ) Nokia Siemens Networks odniósł sukces w realizacji planu restrukturyzacji i redukcji kosztów operacyjnych i innych kosztów 33) Zdolność Nokia Siemens Networks do inwestowania i terminowego wprowadzania nowych konkurencyjnych produktów, usług, aktualizacji i technologii 34) Zależność Nokia Siemens Networks od ograniczonej liczby klientów i duże, wieloletnie kontrakty 35) Płynność Nokia Siemens Networks i jej zdolność do spełnienia wymogów dotyczących kapitału obrotowego, w tym dostęp do dostępnego kredytu w ramach ustaleń finansowych i innych linii kredytowych, jak również gotówka w kasie 36) zarządzanie Nokia Siemens Networks ekspozycja finansowa dla klientów 37) bez względu na to, czy trwają, czy są dodatkowe dochodzenia rządowe dotyczące domniemanych naruszeń prawa przez niektórych byłych pracowników firmy Siemens mogą wiązać się z aktywami i pracownikami powiązanymi z przewoźnikiem przekazanymi przez Siemens firmie Nokia Siemens Networks 38) wszelkimi przypadkami naruszenia relacji z klientami Nokia Siemens Networks wynikającymi z trwających lub jakichkolwiek dodatkowych dochodzeń rządowych operacje związane z operacjami firmy Siemens przeniesione na Nokia Siemens Networks, a także czynniki ryzyka określone na stronach 12-47 raportu rocznego Nokias na formularzu 20-F za rok zakończony 31 grudnia 2017 r. w ramach pozycji 3D. Czynniki ryzyka. Inne nieznane lub nieprzewidywalne czynniki lub leżące u ich podstaw założenia, które później okazały się nieprawidłowe, mogą spowodować, że faktyczne wyniki będą się znacznie różnić od rzeczywistych wyników w stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Nokia nie podejmuje się żadnych zobowiązań do publicznej aktualizacji lub rewizji stwierdzeń wybiegających w przyszłość, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub w inny sposób, z wyjątkiem zakresu prawnie wymaganego. O firmie Nokia: nokiaglobalabout-nokiaNokia jest światowym liderem w dziedzinie telefonii komórkowej, której produkty stały się integralną częścią życia ludzi na całym świecie. Każdego dnia ponad 1,3 miliarda ludzi używa telefonu Nokia do przechwytywania i dzielenia się doświadczeniami, uzyskiwania dostępu do informacji, znajdowania drogi lub po prostu do komunikowania się ze sobą. Innowacje technologiczne i konstrukcyjne Nokias sprawiły, że marka ta jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę nokiaabout-nokia: nokiaabout-nokia. Nokia Communications Tel. 358 7180 34900 E-mail: press. servicesnokia To ogłoszenie jest rozprowadzane przez Thomson Reuters w imieniu klientów Thomson Reuters. Nokia Asha 210 e 210 Dual sim: tutte le informazioni necessarie Nokia presenta należna nuovi cellulari: Nokia Asha 210 e Nokia Asha Dual Sim. urządzenia i urządzenia multimedialne, a także inne urządzenia, które nie obsługują smartfonów i smartfonów, mają wbudowane funkcje, które nie są dostępne dla wszystkich urządzeń. Il prodotto disponibile nelle due versioni, single e dual SIM. Quest8217ultima utilizza la tecnologia Easy Swap na permettere agli utenti di gestire in modo semplice e maneggevole entrambe le schede. Per il resto, i due cellulari sono identici. Entrambi presentano una scocca colorata e sottile, con pulsante Integracja z Facebookiem na zasadzie permettere a chiunque di accedere facilmente alla propria utenza sociale. La tastiera sfrutta il classico sistema QWERTY, mentre per quanto riguarda la componentistica, anch8217 essa identica. Caratteristiche principali I Nokia Asha 210, attraverso il pulsante Facebook. permettono di pubblicare foto, aggiornamenti di stato e altri elementi w modo semplice ed intuitivo mentre il tasto otturatore attiva la fotocamera e consente di scattare foto. Oprogramowanie zapewniające kompletne oprogramowanie działające na różnych urządzeniach klienckich na Twitter i anne quello na WhatsApp cos da poter comunicare w modo gratuito e istantaneo con tutti i contatti. In pi c anche Youtube Launcher. Fotocamera La fotocamera da 2 megapiksele i inne funkcje, które można wykorzystać w innych aplikacjach. Scheda tecnica Schermo da 2.4 QVGA 320240 pikseli i 65.000 kolorów Foto-fotografia 2 megapiksele z ekranem dotykowym Memoria da 64 MB espandibile za pomocą karty microSD Dimensioni 115.5x60x11.8 mm na 97.3 gramów Batteria fino a 36 giorni w trybie gotowości Bluetooth Prezzo e uscita L8217uscita del nuovo Nokia Asha 210 prevista per luglio prossimo, mentre il prezzo, accessibile ad un pubblico ampio, sar di 79 euro. skopiuj RIPRODUZIONE RISERVATANokia Asha 210 e 210 Dual sim: tutte le informazioni necessarie Nokia presenta due nuovi cellulari: Nokia Asha 210 e Nokia Asha Dual Sim. urządzenia i urządzenia multimedialne, a także inne urządzenia, które nie obsługują smartfonów i smartfonów, mają wbudowane funkcje, które nie są dostępne dla wszystkich urządzeń. Il prodotto disponibile nelle due versioni, single e dual SIM. Quest8217ultima utilizza la tecnologia Easy Swap na permettere agli utenti di gestire in modo semplice e maneggevole entrambe le schede. Per il resto, i due cellulari sono identici. Entrambi presentano una scocca colorata e sottile, con pulsante Integracja z Facebookiem na zasadzie permettere a chiunque di accedere facilmente alla propria utenza sociale. La tastiera sfrutta il classico sistema QWERTY, mentre per quanto riguarda la componentistica, anch8217 essa identica. Caratteristiche principali I Nokia Asha 210, attraverso il pulsante Facebook. permettono di pubblicare foto, aggiornamenti di stato e altri elementi w modo semplice ed intuitivo mentre il tasto otturatore attiva la fotocamera e consente di scattare foto. Oprogramowanie zapewniające kompletne oprogramowanie działające na różnych urządzeniach klienckich na Twitter i anne quello na WhatsApp cos da poter comunicare w modo gratuito e istantaneo con tutti i contatti. In pi c anche Youtube Launcher. Fotocamera La fotocamera da 2 megapiksele i inne funkcje, które można wykorzystać w innych aplikacjach. Scheda tecnica Schermo da 2.4 QVGA 320240 pikseli i 65.000 kolorów Foto-fotografia 2 megapiksele z ekranem dotykowym Memoria da 64 MB espandibile za pomocą karty microSD Dimensioni 115.5x60x11.8 mm na 97.3 gramów Batteria fino a 36 giorni w trybie gotowości Bluetooth Prezzo e uscita L8217uscita del nuovo Nokia Asha 210 prevista per luglio prossimo, mentre il prezzo, accessibile ad un pubblico ampio, sar di 79 euro. skopiuj RIPRODUZIONE RISERVATA

Comments

Popular Posts